Klantenservice
 

Advies nodig?

Vind je het lastig om wat te bestellen? Of heb je vragen over pasvorm, kleurnummers en/of en maat? Neem dan contact op via: [email protected]. Bellen of WhatsApp mag natuurlijk ook: +31 (0) 630705570.

 

Personal shopsessie

Omdat wij het ontzettend belangrijk vinden dat jouw Lovely Dress perfect zit, is het mogelijk om een personal shopsessie in te plannen bij ons. Dit kan alleen of met een groep.

 

Afhalen van je bestelling

Heb je afhalen aangevinkt tijdens het bestellen? Dan ontvang je een mailtje zodra je bestelling klaarligt. In de meeste gevallen is dat de volgende werkdag mits op voorraad. Je kunt je bestelling met het bewijs van aankoop afhalen in de studio: Riethovensedijk 4, 5571 CR Bergeijk.

Ruilen

Wil je ruilen? Dat kan, vermeldt op de factuur welke maat of kleur je wilt hebben en dan krijg je deze kosteloos opgestuurd. De kosten voor retourzenden zijn wel voor eigen rekening.

Stuur je pakje retour naar: Look at You, Riethovensedijk 4, 5571 CR Bergeijk.

 

Retourneren

Toch niet helemaal wat je ervan verwacht had? Dan mag je je item(s) binnen 14 dagen retourneren. Je items moeten in de originele staat met de labels eraan, ongedragen, onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd worden. Voldoet je retournering niet aan deze eisen dan kunnen we je retour niet accepteren. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Stuur je pakje retour naar: Lovely Dress, Riethovensedijk 4, 5571 CR Bergeijk.

 

 

Terugbetaling

Zodra we de artikelen hebben ontvangen en de retour is goedgekeurd, ontvang je binnen een aantal dagen het aankoopbedrag van je retour terug op je rekening. Terugbetaling vindt automatisch plaats op het rekeningnummer waarmee de originele betaling is gedaan. 

 

Nog even dit:

- Retourkosten zijn dus voor eigen rekening

- Bij ruilen betalen wij de verzendkosten

- Risico van verzending ligt bij de klant

- Oorbellen, panty’s en make-upproducten kunnen niet geretourneerd worden ivm hygiëne.